Loading...
Skip to Content
Pre aké spoločnosti je dovolenkový a dochádzkový systém Schedy vhodný ?
Je vhodný predovšetkým pre malé a stredné spoločnosti do 100 zamestnancov. V rámci týchto spoločností je bežné riešiť dovolenky, lekárov, home office a pod. cez papierové priepustky alebo evidenciu dochádzky v Exceli alebo v Google Sheet.

Dochádzkový systém Schedy rieši túto administratívu a odbremení vašich zamestnancov o túto agendu. Budete mať všetky informácie o dochádzke na jednom mieste.
Ako dlho trvá implementovať systém do spoločnosti?
Závisí to od veľkosti spoločnosti a verzie Schedy, ktorú chcete používať. V prípade verzie Štart len vložíte jednotlivých zamestnancov do systému a nastavíte im jednotlivé práva a skupiny. Následne môžete systém ihneď používať. Priemerný čas na spustenie systému v spoločnosti s 20 zamestnancami je 2 dni.

V prípade, ak chcete používať systém vo verzii Dochádzka bez terminálu, je doba implementácie veľmi podobná ako vo verzii Štart. Ak by ste chceli používať verziu Dochádzka aj s terminálom Schedy reader, stačí si ho objednať a jeho nastavenie trvá len niekoľko minút.
Je možné používať dochádzkový systém aj bez terminálu ?
Online dochádzkový systém Schedy môžete používať aj bez terminálu. Vtedy namiesto prikladania čipu k terminálu zamestnanec zaznamená svoj príchod a odchod online po prihlásení do systému kliknutím na tlačidlo.

Tento spôsob evidencie príchodu a odchodu však odporúčame iba spoločnostiam, kde je častá práca na rôznych miestach (u klienta, home-office atď.) a vysoká dôvera voči zamestnancom, keďže zamestnanec sa môže prihlásiť do svojho konta kdekoľvek a kedykoľvek. Pri stálom mieste výkonu práce odporúčame využívať dochádzkový systém s terminálom Schedy reader.
Ako funguje terminál pri verzii Dochádzka?
Každý zamestnanec obdrží čip alebo kartu, ktorý ma jedinečný kód. Administrátor v nastaveniach spoločnosti priradí jednotlivé karty/čipy určeným zamestnancom. Následne pri príchode/ odchode zamestnanca zo spoločnosti pri priložení karty/čipu na terminál dôjde k zaevidovaniu času do dochádzky zamestnanca v systéme.

Terminál k svojej funkčnosti potrebuje len napájanie z elektrickej siete a na internet sa pripája cez Wifi. Týmto je odbremenená nutnosť ťahania internetovej kabeláže. Terminál môžete mať položený na stole alebo pripevnený naším špeciálnym držiakom na stene.
Uvažujete aj s mobilnou aplikáciou?
Áno. Už je v prvotnej fáze vývoja. Webová stránka Schedy je však plne prispôsobená mobilným zariadeniam, takže je možné ju využívať aj pomocou mobilného telefónu.
Ako prebieha implementácia systému?
Jednou z možností je, že si nastavíte dochádzkový systém Schedy sami podľa naších detailne vypracovaných návodov. Celý systém je veľmi intuitívny a pomôžu vám k tomu aj naše detailne vypracované návody.

Druhou možnosťou je, že vám to nastavíme my priamo vo vašej spoločnosti a zo systému vás zaškolíme, aby ste sa rýchlo stali profíkmi. Táto služba je doplnková a osobitne platená. Cenu môžete nájsť v našom cenníku.
Môžem si vyskúšať Schedy aj bez nutnosti platby (zdarma)?
Online dochádzkový systém Schedy je možné si bezplatne vyskúšať v plnej funkcionalite na skúšobné obdobie jedného mesiaca. Po uplynutí tohto obdobia môžete ďalej plynule prejsť na platenú verziu.
Čo sa stane potom, keď skončí skúšobná doba a nebudem chcieť Schedy ďalej využívať?
Skúšobná doba vás nezaväzuje k žiadnym povinnostiam, ani vkladaniu platobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete nepokračovať vo využívaní Schedy, máte možnosť vašu registráciu kedykoľvek zrušiť v nastaveniach spoločnosti a vaše dáta nebudeme ďalej uchovávať, ani spracovávať.