Dochádzkový systém je rozšírením základných funkcii a je súčasťou verzie Dochádzka. Umožňuje evidovať dochádzku zamestnancov pomocou nami vyvinutých terminálov.
Zamestnanec pri príchode a odchode z práce priloží čip/kartu k terminálu a systém zaeviduje do jeho dochádzky čas príchodu a odchodu a vypočíta odpracovaný čas a prípadný nadčas. V prípade potreby vie admin manuálne doplniť/ upraviť dochádzku.
Admini majú právomoc v prípade potreby manuálne doplniť/ upraviť dochádzku. V reportoch sú potom k dispozícií detailné informácie o dochádzke, priemery.
Terminál je veľmi ľahko nastaviteľný. Stačí mať k dispozícií len napájanie do elektrickej siete a dostupnú Wifi sieť. Terminál je možné upevniť na stenu pomocou jednoduchého držiaka.
Online dochádzkový systém Schedy môžete používať aj bez terminálu. Vtedy namiesto prikladania čipu k terminálu zamestnanec zaznamená svoj príchod a odchod online po prihlásení do systému. Tento spôsob evidencie príchodu a odchodu však odporúčame iba spoločnostiam, kde je častá práca na rôznych miestach (u klienta, home-office atď.) a vysoká dôvera voči zamestnancom, keďže zamestnanec sa môže prihlásiť do svojho konta kdekoľvek a kedykoľvek. Pri stálom mieste výkonu práce odporúčame využívať dochádzkový systém s terminálom Schedy reader.